Prague Castle

14 september 2017 - Praag, Tsjechië

Vandaag hadden ik en mijn kamergenote Tessa besloten om een keer op tijd op te Prague castlestaan en weer een gedeelte van de stad te verkennen. Helaas moesten we eerst onze zomerjassen inruilen voor de dikke winterjas want het was een koude en regenachtige dag. Rond een uur of half 11 vertrokken richting Prague Castle, een van de meest toeristische plekken van Praag. Gelukkig zitten wij hier buiten het hoogseizoen, want ik wil niet weten hoe druk het anders geweest was. Ook vandaag stond er een lange wachtrij om naar biWisseling van de wachtnnen te mogen die wij dus door de kou maar even hebben overgeslagen. Op internet hadden we gelezen dat om 12 uur 's middags de meest spectaculaire wisseling van de wacht is dus daar hebben we dan toch echt wel even op gewacht :)

Na de lunch hadden we officieel een Prague Discovery game gepland staan maar de regen kwam om die tijd met bakken uit de hemel vallen waardoor we met ons team de middag hebben doorgebracht in een café haha.

Wel hebben we nogSmalste straatje even het aller smalste straatje van Praag bezocht waar je moet wachten op groen licht voordat je mag ;D

Morgen moeten we om 9 uur 's ochtends bij de universiteit verzamelen en gaan we op kamp tot en met zondag. Dat word vast heel erg veel slapen en fris en fruitig aan de eerste schooldag beginnen maandag..

Moldau