Vliegtuigje

11 november 2017 - Praag, Tsjechië

Zoals gezegd heb ik een tijd lang niks geschreven, aangezien er de afgelopen twee weken ook echt niks gebeurd is om over naar huis te schrijven. Hele dagen zitten blokken en aan groepsopdrachten gewerkt. Gelukkig ben ik de tentamens goed doorgekomen dus het harde werk is beloont :)

Afgelopen donderdag heerlijk gevierd dat de tentamens af waren op een feestje en vandaag zijn we met een klein vliegtuigje de lucht in gegaan om een korte vlucht (40min) boven Tsjechië te maken. Helaas hadden we best wel slecht weer en veel regen dus hebben we niet bepaald mooie foto's kunnen nemen van het uitzicht. Maar de ervaring was het echt dubbel en dwars waard! Ik ben persoonlijk al geen held in een groot vliegtuig, laat staan in zo'n kleintje waarin je alles nog veel heftiger voelt. En dat samen met de enorme wind vlagen leverde ons een 'bumpy ride' op maar het was erg gaaf om eens te doen! De piloot had ons al gewaarschuwd voor eventueel ziek worden, en dat kon inderdaad niet voorkomen worden haha. Gelukkig zijn de zakjes leeg gebleven maar het scheelde niet veel!

The crewvliegtuigjebeetje bang maar

In de filmpjes map is nog een heel kort filmpje te zien :). De piloot heeft ons ook een korte vrije val laten voelen maar dat was na 2 keer voor ons alle drie wel genoeg geweest haha.

Aankomende week maar 3 daagjes naar school en dan vertrekken we woensdag nacht richting Krakau voor een lekker weekendje iets anders doen dan aan examens en opdrachten denken.. Natuurlijk gaan we ook Auschwitz bezoeken, dus daar komt volgende week het verslag van  :)