Heerlijk warm weekendje

15 oktober 2017 - Praag, Tsjechië

Ik kan voor het eerst zeggen dat ik mijn blog zit te schrijven in het zonnetje, heerlijk! De bureaustoel het balkon op gesleept en zit fijn van waarschijnlijk een van de laatste daagjes zon in Praag te genieten.

Nou is vandaag wel ver uit de mooiste dag, maar we hebben gelukkig het hele weekend erg fijn weer gehad :). Zoals ik vorige keer schreef ben ik afgelopen donderdag naar het licht festival in de stad geweest, Misschien had ik er iets te veel van verwacht en/of hebben wij net de verkeerde route uitgekozen, maar het stelde in mijn ogen helaas niet erg veel voor. Wat wel gaaf was heb ik filmpjes van gemaakt en kun je terugvinden in de 'video' map :)

Gisteren heb ik mezelf overtroffen met een wandeling in het Bohemian Switzerland National Park (ligt gewoon in Tsjechië haha). We vertrokken met het plan om een 7km lange wandeling te doen door het park, maar het werd uiteindelijk een 17km tocht. Gelukkig waren elke kilometer en de steile trappen het waard! Heerlijk om even buiten de stad te zijn, in de frisse lucht van het park, en wat een ontzettend mooie plekken en uitzichten! We zijn 's ochtends om 8 uur uit het appartement vertrokken en kwamen 's avonds om 10 uur weer terug. De spierpijn is aanwezig, maar gelukkig de mooie foto's en herinneringen ook!

hike foto 7 rotsformatiehike foto 6hike foto 3 groepsfotohike foto 10hike foto 4 selfie​ Meer foto's in de foto map!

Voor volgende week staat het stadje Kutna Hora op de planning. Maar eerst maar weer eens focussen op school.. haha

Groetjes!