Verassingsreisje Ijsselmuiden

23 oktober 2017 - Praag, Tsjechië

Afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver, ik ben afgelopen vrijdag avond terug gevlogen naar Nederland als verassing voor mama haar verjaardag. Natuurlijk stond dit al ongeveer 7 weken gepland, en was het voor iedereen ontzettendVerjaardag mams moeilijk om zijn/haar mond niet voorbij te praten! Door vertraging van mijn vlucht heeft Iris ook ontzettend haar best moeten doen om mama beneden te houden maar het is d'r gelukt, en mams was ontzettend verbaast toen ik en Sjoerd opeens in de woonkamer stonden haha.

Familie en vrienden hadden voor haar verjaardag een heerlijke aan huis high tea georganiseerd, en dat was toch wel heel leuk om daar bij te kunnen zijn! Dus ik heb weer lekker kunnen bijpraten en een weekendje in mijn eigen bed geslapen, wat toch ook wel echt heerlijk is!

hightea1hightea2hightea3

Tot mijn verbazing had ik niet eens moeite om weer naar Praag te vertrekken. Ik had verwacht dat dat nog niet zo makkelijk zou worden aangezien je echt weer in je thuis situatie bent geweest, maar dat viel gelukkig alles mee en dus kwam ik zondag avond weer 'thuis' in Praag.

Aankomende week een drukke week voor de boeg met tussentijdse toetsen en opdrachten. De week erna even tijd om op adem te komen en dan weer een behoorlijk drukke week. Ik ben daarom bang dat het wel eens eventjes stil kan worden op mijn blog haha, aangezien ik in de weekenden gefocust zal zijn op school in plaats van op leuke dingen doen.

Het eerst volgende wat eventueel op de planning staat is een korte vlucht boven Tsjechië samen met twee anderen in een heel klein vliegtuigje. Dit staat officieel gepland voor zaterdag de 11e, maar in verband met het weer is dit nog erg onzeker! Wat wel zeker is dat ik de donderdag erna (de 16e) de bus pak voor een lang weekend Krakau en Auschwitz. Maar goed, dat duurt allemaal nog wel even! Eerst maar eens wat aan school doen...

Groetjes!

1. Henny:
    23 oktober 2017
    Het was zeker een leuke verrassing! Het was fijn om je na een paar weken weer gezien te hebben. Lief van je dat je de moeite hebt genoten. Nog veel succes de komende week met je toetsen.